Çok uzun zaman oldu galiba ama yine merhaba hepinize ya da hiçbirinize.. Yapacak bir şelerim olmadığı için blog yazmaya başlamıştım ve yamaktan sıkıldığım için -rahatıma düşkün olduğum için :D- bıraktım bende yazmayı..
Bu geçen süre zarfında çok saçmalık yaptım ve yapmaya da devam ediyorum.. Hayatım bombok denemez ama ruh halim bok gibi.. Ha hiç mi iyi bişey olmadı diye sorarsanız -niye sorasınız ki, kim okuyosa sanki burayı :)- galiba artık umudum yok.. İyi de bu iyi bişey değil ki.. Biri çıkıp da beni adam etse ya :( nerdeee :)..
Hadi ben kaçtım..