31 Aralık 2012 Pazartesi
Neden Blog Kurdum?
"Neden blog kurdun?" "Arkadaşım senin işin gücün yok mu?" diye soracak olursanız; evet, işim gücüm yok ve neden kurduğumuu da bilmiyorum. Belki kendimi tatmin etmeye çalışıyor olabilirim, yapacak başka bir şey bulamamış olabilirim, canım sıkılmış heyecan arıyor olabilirim vb. Kaldı ki bu 3 maddeyi de tamamen benimsiyorum. Biraz da duygularımı yazmak istedim diyebilirim. Bu yazıyı kimsenin okumayacağından da eminim ama insan bu kadar boş olunca haliyle böyle saçma sapan işlere bulaşıyor. Burada kendime bir dünya kurmak istiyorum. "Biz ayrı dünyaların insanlarıyız(!)" diyen bir kızı sevdim ve ben de o gerizekalı durumuna düşmesin diye kendime ayrı bir dünya açıyorum. "Kardeş sen hiç uğraşma, ben o gerizekalıya 2 ve/ve ya üzerini dünya olmadığını açıklarım." diyen bir kişi çıkarsa şu dakika itibariyle bu blogçuluk oyununa son veririm. Öyle bir delikanlı çıkmayacağına göre; ben de en iyi yaptığım şeyi yapacağım, yani saçmalayacağım. Bundan sonraki yazımda kendimden ve çevremdeki insancıklardan(!) bahsedeceğim. Belki birinin ilgisi çeker. Çekmez de ben yine de yazayım. Bunu okuyan kişi senden nefret ediyorum!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder