1 Mayıs 2014 Perşembe

Merhaba

Merhaba arkadaşlar ya da hiç kimse.. Uzun süredir burada yoktum.. Hayatımı düzene koymakla uğraşıyordum bu süre zarfında ama bi bok olacağı yok.. Genel haliyle mutlu bi insanım ama sağolsun bayan "x" beni rahat bırakacak gibi durmuyo.. :) Bugün dertleşmek istiyorum.. Canım sıkkın da değil aksine çok mutluyum.. Bi kıza aşık olma evresindeyim, bi başkasına ise aşık oldum :D Hayatımın ve benim ne kadar boktan olduğunu/olduğumu bu cümlelerden anlayabilirsin ;) Sevgili okur; ( eğer okuyan biri varsa!.) seni çok seviyorum!. Gerçekten!. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder