Bu geçen süre içerisinde sadece oyun oynadım.. Bilgisayar oyunu.. League of Legends denen online bi oyun.. Eminim okumasanız da bir çoğunuz biliyosunuz bu oyunu ve aklınızı çıldırmışçasına oynuyorsunuz.. Ee tabi ki filmler ve diziler izledim ama neredeyse hiç kitap okuyamadım yukarıda zikrettiğim oyun yüzünden..
Şimdi size bu dizilerden ve filmlerden bahsedeceğim.. Öncelikle benim TV efsanem olan "Lost" tan bahsetmek istiyorum.. Finali ne kadar berbat olursa olsun benim için TV Harikası olarak kalacak olan dizidir.. Dizi benim için 3. sezondan itibaren başladı diyebilirim.. Ee sormucaksınız ama ben yine de cevaplayayım; ilk iki sezon da gayet güzel ama 3. sezon ve sonrası bi harika bebeim.. İzlemediyseniz hala bi koşu izleyin derim ben..
Şimdi "Breaking Bad" den bahsedelim biraz.. Arkadaşlarımın; "Lan bak manyak dizi" , "Olum bak çok şey kaçırıyon" gibi sözleriyle ve biraz da internette okuduklarımın gazıyla diziye başladım.. Zaten biraz araştırma yaparsanız dizinin takipçilerinden gayet güzel bi izlenim alacaksınız.. Dizi güzel olmasına güzel ama benim için; izlenilebilir ama bi Alex değil.. Tabi bana sövenler bol olabilir sırf bu söylediklerim için çünkü dizinin takipçileri diziyi yere göğe sığdıramıyorlar..
Bence bu diziyi biliyosunuz.. Evet, evet "The Walking Dead" tabi ki de.. Dizinin 4. sezonunun finalini izledim galiba en son.. Dizi çok güzel başlayıp beni cezbettikten sonra kendi kendini tekrarlamaya başladığını düşünüyorum.. Bırakmayı düşünmüyo değilim ama bu kadar izledikten sonra bırakma kararı alabilecek durumda değilim.. Dizi yine de beni cezbediyo diyebilirim..
İşte bu be diyebiliceğim bir dizi var şimdi de.. Tahmin etmeyin boşverin siz ben söyleyeyim hemen.. Dizimizin adı "Dexter".. Tam benim aradığım dizi diyebilirim.. Seri katil yani polisiye bi dizi.. Kahramanımız bir seri katil.. Kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.. İnanın bana asla pişman olmayacaksınız..Bu dizi için o kadar çok söylenecek şey var ama şimdi susup ayrı bir parantez açıcam bu diziye..
Bir diğeri ise "Spartacus".. Dizinin baş rolündeki adam öldüğü için -gerçekten öldü adam- ikinci sezonunu baş roldeki adam tedavi görürken 'asıl kahramanın öncesinde ne oldu?.' şeklinde mini bir sezon olarak çektiler.. Ee haliyle adam ölünce farklı bir kişi ile yola devam edip 2 sezon daha çektiler.. Buna rağmen dizi gerçekten çok güzel.. Ama şu da bir gerçek asıl adamımızın verdiği zevki diğeri veremedi.. Düşünün yani buna rağmen dizi çok güzel..
Şimdi size sonuncu diziden yani "House M.D" den bahsedeceğim.. Belki siz sevmeyebilirsiniz ama ben bu diziyi de çok severim..
Pardon üsteki sonuncu değilmiş.. :) Bi "Arrow" var ki bak o da güzel dizidir.. 3. sezondayım ben henüz.. İzlemenizi tavsiye ederim ama 'kesinlikle' gibi bi ibare koymuyorum.. İzleyin izleyin zarar gelmez..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder