4 Ocak 2013 Cuma

Can Sıkıntsı ve Duman

  Bugün üstümde ayrı bir boş vermişlik havası var. Canım o kadar sıkkın ki içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Ne kitap okuyasım var, ne film ne de dizi izleyesim var. Bir tek müzik dinlemek kalıyor geriye. Ama bu sefer ne dinleyeceğime karar veremiyorum. Ve ben de şu anda aklıma gelen bir fikre kapılıp Duman'dan bir parça açacağım. Şunu bir dinleyin.


  Madem Duman'dan konu açıldı ve benim de yapacak hiç bir işim yok o zaman ben de yazmaya devam edeyim. Duman'ın her şeyi solisti Kaan Tangöze'dir. Neredeyse albümlerindeki tüm parçalar onun elinden çıkmıştır. Daha sonraki yazılarımdan birini Kaan Tangöze'ye ayıracağım.
  Duman, ruh halin nasıl olursa olsun sana uydurur. Demek istediğim şu; mutluysan Duman, üzgünsen Duman, canın sıkılmışsa Duman, ağlıyorsan Duman, gülüyorsan Duman, Duman, Duman... Bu grubu dinlediğinizde mutluyken mutsuz, mutsuzken de mutlu olabilirsiniz. Hadi onu bunu bırakın da hep beraber Duman dinleyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder