Madem Duman'dan konu açıldı ve benim de yapacak hiç bir işim yok o zaman ben de yazmaya devam edeyim. Duman'ın her şeyi solisti Kaan Tangöze'dir. Neredeyse albümlerindeki tüm parçalar onun elinden çıkmıştır. Daha sonraki yazılarımdan birini Kaan Tangöze'ye ayıracağım.
Duman, ruh halin nasıl olursa olsun sana uydurur. Demek istediğim şu; mutluysan Duman, üzgünsen Duman, canın sıkılmışsa Duman, ağlıyorsan Duman, gülüyorsan Duman, Duman, Duman... Bu grubu dinlediğinizde mutluyken mutsuz, mutsuzken de mutlu olabilirsiniz. Hadi onu bunu bırakın da hep beraber Duman dinleyelim.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder