Ben bu blogu 1 Ocak 2013 tarihinde kurdum. Haliyle ilk yazımı da 2013 yılında yazmış olmam gerekirken, ilk yazımın tarihi 31 Aralık 2012 olarak geçmekte. Bunun neden böyle olduğunu gerçekten merak ediyorum ama buna bir cevap bulacağımdan da şüpheliyim. Aklıma takıldı yazmak istedim. İyi günler.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder