2 Ocak 2013 Çarşamba
N'oluyo La
Buradan sinema, metal ve rock müzik hakkında yazılar yazmayı düşünüyorum. Yazılarımın genelinde "Duman" olacak gibi duruyor. Bir arkadaştan da yardım almayı düşünüyorum. Kendisini benim kardeşim diyebileceğim bir insandır. Hayatta yaptığım en büyük kötülükleri de ona yaptım. Daha doğrusu yapmışım. Ha, tamam bilerek ve isteyerek bir şeyler yaptım ama onun da içinde varmış demek ki. Arkadaşımın ismi Alpagut. Yediğimiz haltların sayısı oldukça yüksek. Aslında en büyük zararı birbirimize veriyoruz onunla. Benim anı yaşamakla ilgili fikirlerimi aşıladığım bir insandır kendisi. Şu aralar farklı düşünmeye başlasak da halen iyi anlaşıyoruz. Onun işlediği her günahta benim de payım var ama ben günah işlersem ona bir şey olmuyor. Bu biraz kafa karıştırıcı bir konu. Ben Alpagut'la hiç iyi şeyler yapmadım. Nerede p*çlik orada biz. İleriye dönük planlarımız var. Çünkü şuan paramız yok. Paramız olsa ileriye dönük olmazdı. Şimdi yapardık. En büyük ortak noktamız inançsızlığımız. Bir şeylere olan güvenin yitip gitmesi de diyebiliriz. arkadaşım hayatın gerçeklerine biraz daha geç varıyor ve bu onda pek de iyi etkiler bırakmıyor. Eğer bunu okuyorsan benim canım arkadaşım, sana söylemek istediğim bir şey var: "F*ck You!" Bunu sadece Alpagut'a söyledim. Neyse hepinize mutlu yıllar diyerek yazıma son veriyorum.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder